Vi brenner for at kundene våre skal få den servicen de fortjener, og ikke minst: en skikkelig god tur!
Bli kjent med oss!
-
På kundeservice i Fjellsport har vi et sosialt miljø og en spennende arbeidshverdag med varierte arbeidsoppgaver.
Martine
-
Det finnes flere grunner til å ville jobbe i en bedrift som Fjellsport. Her kan man utvikle seg faglig, og ikke minst som person. Vi skiller oss ut fra mengde med vårt fantastiske sosiale og inkluderende miljø, på tvers av de ulike avdelingene. På Kundeservice er fellesskap i fokus, vi arbeider som et team og møtes gjerne på fritiden. Det er høyt under taket, god stemning selv i travle perioder, og særdeles god traktet kaffe. Det må rett og slett oppleves.
Jan
Micro-intervju med Susanne, avdelingsleder på Kundeservice:

Hva er dine ambisjoner for kundeservice-teamet til Fjellsport?
Mine ambisjoner for teamet er at vi har kunden i fokus og at opplevelsen av å handle hos Fjellsport, er den beste. Kundene skal bli møtt med høy kompetanse rundt produkter, fleksibilitet og støtte der det trengs. Ellers har jeg alltid arbeidsmiljø høyt på listen. Skal man yte god service, må man også trives på jobben. Kundeservice er vel kjent på huset for den avdelingen med høyest kakeføring :)
Hvordan vil du beskrive en perfekt dag på jobben?
En perfekt dag er når man støter på en utfordring, men man likevel klarer å snu situasjonen helt rundt og det ender enda bedre enn utgangspunktet. Spesielt om utfordringen er løst sammen som et team. Mestringsfølelse både alene og sammen, betyr mye.
Hva er det beste med å jobbe i Fjellsport?
Hvor skal jeg begynne? Det er jo verdens beste jobb! Er det lov å si; nesten alt?