Denne nettsiden bruker informasjonskapsler for å sikre at du får den beste opplevelsen.

Fjellsport og våre utvalgte partnere bruker informasjonskapsler og lignende teknologier (samlet omtalt som «informasjonskapsler») som er nødvendige for å presentere denne nettsiden, og for å sikre at du får den beste opplevelsen med den. Hvis du samtykker til det, vil vi også bruke informasjonskapsler for analytiske formål og markedsføringsformål.

Se retningslinjene våre for informasjonskapsler for å lese mer om informasjonskapslene vi bruker.

Du kan når som helst trekke tilbake og endre samtykket ditt ved å klikke på «Administrer informasjonskapsler» nederst på hver av nettsidene.

Velg hvilke informasjonskapsler du godtar

På dette nettstedet bruker vi alltid informasjonskapsler som er strengt nødvendige, hvilket betyr at de er nødvendige for at nettstedet skal kunne fungere på riktig måte.

Hvis du samtykker til det, bruker vi også andre typer informasjonskapsler. Du kan gi eller trekke tilbake samtykket til ulike typer informasjonskapsler ved å bruke veksleknappene nedenfor. Du kan når som helst endre eller trekke tilbake samtykket ditt ved å klikke på lenken «Administrer informasjonskapsler» som du til enhver tid finner nederst på nettstedet.

Se retningslinjene for informasjonskapsler for mer informasjon om hva de ulike informasjonskapslene gjør, hvordan opplysningene din brukes, når de brukes etc.

Disse informasjonskapslene er nødvendige for at nettstedet skal fungere på riktig måte og er alltid aktiverte når du besøker nettstedet.

Leverandører Teamtailor

Disse informasjonskapslene samler informasjon som hjelper oss med å forstå hvordan nettstedet brukes.

Leverandører Teamtailor

Disse informasjonskapslene brukes for å gjøre reklamer mer relevante for deg. I noen tilfeller leverer de også ekstra funksjoner på nettstedet.

Leverandører Youtube, Meta
Avdeling

Marked

Micro-intervju med Rachel S. Jacobsen, Markedssjef

Dette er markeds-teamet vårt, litt om hva de gjør og hvorfor de trives så godt på Fjellsport

  • Det beste med Fjellsport er uten tvil folka som jobber her. Jeg synes vi er en perfekt miks av friluftsentusiaster og fagnerder. Det er mye godt humør, en avslappet tone, høy fart og store muligheter for å være med og påvirke retningen vår.

    Rachel S. Jacobsen

    Markedssjef

  • Opptatt av å utvikle god annonsestrategi, drifte og optimalisere kampanjer i google ads. Spesialfelt display, YouTube og DV360. Når jeg ikke driver med digital markedsføring, er jeg mye på trening eller sammen med min firbente venn Franz.

    Silje Solbakken

    Markedssjef, interim

  • Jeg trives så godt i Fjellsport fordi jeg har fantastiske kollegaer og at de ansattes trivsel er høyt prioritert. Det er mye frihet under ansvar og stort rom for å utvikle seg. På fritiden prøver jeg å utdanne meg selv og Sonja (kollega og labrador) til å bli godkjent ekvipasje i Norske Redningshunder. Ellers jobber jeg aktivt for å få godkjent "hjemme med syk hund" som godkjent fraværsgrunn.

    Sindre Holm

    Markedskoordinator

  • Jeg liker veldig godt at mange av oss som jobber i Fjellsport.no selve er aktive innenfor aktivitetene vi tilbyr i butikken - mange av mine kollegaer er nå mine klatrepartnere og turkamerater!

    Kristin Karlson

    Supplier Marketing Koordinator

  • Hanna R. Hansen

    Sosiale medier og innholdsansvarlig

  • Bjarne Postma

    Grafisk designer

  • Cassandra Haugen

    Grafisk designer

  • Thomas har travle dager, men skriver nok noen ord i løpet av kort tid :-)

    Thomas Tande-Halvorsen

    E-commerce Manager

  • På Fjellsport får jeg kombinere analysearbeid og kreativitet for å nå ut til friluftsentusiaster over hele landet. Jeg elsker å se hva vi kan få til med målrettede kampanjer som startet som en kreativ idé. Fjellsport er et sted der vi kan vokse faglig, lære av hverandre og bidra til å inspirere folk til å komme seg ut i naturen.

    Tale C. Hagerup

    Leder Performance Markedsføring

  • Fjellsport har en stor nettbutikk med solide merkervarer, som for en markedsfører som meg er veldig spennende å jobbe med. Det, i tillegg til hyggelige kolleger og mange sosiale initiativ i regi av jobben, gjør Fjellsport til en flott arbeidsplass. Selv trives jeg best når jeg har en fin utsikt foran meg, gjerne med kaffekoppen i hånda og med musikk fra 60/70-tallet på øret

    Silje Lundh

    Performance Marketing specialist

  • Vi på markedsavdelingen jobber hver dag for å inspirere og bidra til at flere nyter friluftslivet og alt det har å by på – enten det er vår, sommer, høst eller vinter. Med høyt engasjement, enten inne på kontoret eller ute på tur, liker vi å lære noe nytt og dykke ned i detaljene. Det beste er de fine folka og terskelen for å kunne prøve og feile.

    Ella Hegdahl Johansen

    Leder CRM og e-postmarkedsføring

  • Jeg liker å inspirere og hjelpe kunder med å komme seg ut på eventyr i naturen og oppleve friluftsliv. Vi er kreative, jobber som et godt lag og det er lav terskel for å be om hjelp eller støtte fra andre på huset. Kollegaer og sjefer har forståelse for at i noen perioder blir det for mye kontor, og vi finner på ting også utenfor kontoret og borte fra pulten. Noen møter kan like gjerne holdes på en sti i skogen eller i klatreveggen.

    Oskar Birkeland

    Innholdsprodusent

  • Det beste med Fjellsport er kollegaene mine, og med mange sosiale initiativ og et miljø der friluftsentusiaster og fagfolk møtes, er det lett å trives - både på kontoret og på tur. Gjennom markedsføringen er målet å formidle at friluftsliv kan være magisk – få det til å krible litt i magen og gi folk lyst til å komme seg ut i naturen.

    Helene C. Krøglid

    Digital Markedsfører