I markedsavdelingen er vi et team som består av 12 engasjerte, fremoverlente og kunnskapsrike medarbeidere som brenner for jobben vår. Vi jobber knallhardt hver eneste dag for å utvikle Nordens beste nettbutikk for friluftsutstyr og å skape fantastiske kundeopplevelser på nett. Det er vår oppgave å bygge merkevaren Fjellsport.no, drive relevant trafikk til nettbutikken, tiltrekke oss nye kunder, og sørge for at alle de lojale kundene våre velger å handle hos oss igjen, og igjen.
Micro-intervju med Rachel S. Jacobsen, Markedssjef
Hva er det markedsteamet til Fjellsport jobber for?
Vi vil levere førsteklasses kundeopplevelser. Og inspirere til store og små eventyr i naturen. Det er vår oppgave å formidle den sterke lidenskapen vi har for produktene våre, og vise frem alt det vi har å tilby. Målet er å vise deg akkurat det du trenger eller ønsker deg, i de kanalene du foretrekker. I en inspirerende innpakning. Og så ønsker vi selvfølgelig både å så frø til noen nye drømmer, dele kunnskap, og overraske deg litt.
Hva er dine ambisjoner for avdelingen?
Vi er en gjeng med spesialister på ulike felt som sammen skal få til det jeg snakker om over her. For å levere god markedsføring gjennom hele kundereisen, er vi avhengige av et skikkelig godt samarbeid. Vi er nødt til å ha tydelige felles mål, planer og innsikt, som vi tar utgangspunkt i. Samtidig er det viktig at vi utfordrer hverandre til å tenke nytt. Vi er aldri låst i en plan. Vi har lyst til å være en offensiv gjeng som ser muligheter i de utfordringene som kommer, så endringsvilje kommer godt med. Og ikke minst må vi ha det gøy sammen underveis!
Hva er det beste med å jobbe i Fjellsport?
Det beste med Fjellsport er uten tvil folka som jobber her. Jeg synes vi er en perfekt miks av friluftsentusiaster og fagnerder. Det er mye godt humør, en avslappet tone, høy fart og store muligheter for å være med og påvirke retningen vår. Det er utrolig gøy å få jobbe sammen med så mange engasjerte og dyktige kollegaer.
Dette er markeds-teamet vårt, litt om hva de gjør og hvorfor de trives så godt på Fjellsport
Møt Markeds-teamet
Klikk på oss så får du vite litt om hva vi jobber med og hvorfor vi trives så godt på Fjellsport.