Vår ambisjon er å være Norges beste nettbutikk for friluftsutstyr – alltid! For å få til dette må vi stadig skape nye løsninger og utvikle både systemene og hverandre. Tech-teamet vårt er helt sentralt og drivende for vår suksess og nå skal vi utvide med minst fem nye utviklere. Vi ser etter dyktige folk med kompetanse innenfor UX/UI, front- eller backend, som kan støtte en organisasjon i enorm vekst og samtidig se mulighetene for videreutvikling og nytenking.
Dette er tech-teamet vårt, litt om hva de gjør og hvorfor de trives så godt på Fjellsport
Micro-intervju med Christian Evensen, Ecommerce manager:
Hva er dine ambisjoner for Tech-teamet til Fjellsport?
Sammen med våre venner i Outnorth i Sverige -- samlet kalt Outnordic -- er vår ambisjon å bygge opp solide team med mål om å skape løsninger og tjenester for “morgendagens netthandel”. Ved å overføre den lidenskapen vi allerede har for friluftsliv, vil vi ligge helt i front og skape utmerkede brukeropplevelser for våre kunder og ansatte.
Hvordan vil du beskrive en perfekt dag på jobben?
"En dårlig dag på ski er alltid bedre enn en god dag på jobb", liker jeg å si. Men nå er vi ikke profesjonelle skikjørere på Fjellsport, så vi legger mye vekt i å bygge team-følelsen, være kreative, men effektive og sammen skape noe som gir god verdi for kundene våre. Kundeopplevelse er en av våre kjerneverdier, og vi som jobber med teknologi har en viktig rolle med å lage tjenester og systemer som gjør at Fjellsport kan levere på dette kundeløftet. Får vi til dette litt-og-litt hver dag -- ja, da er det en perfekt dag på jobben. Nesten på høyde med en dag til fjells. Men bare nesten:)
Hva er det beste med å jobbe i Fjellsport?
Mine kollegaer i Fjellsport som uavhengig av avdeling og rolle, viser en enorm vilje til å være best. Dette er en holdning som smitter lett. Det heter jo som kjent at man ikke blir bedre enn det svakeste ledd, og innen netthandel så kommer dette tydelig frem fordi alle prosesser henger tett sammen. Fra en kunde besøker fjellsport.no, finner frem til et av våre fantastiske produkter, bestiller, betaler og får den levert til seg er det veldig mange ledd i sving som er involvert i forkant og underveis i denne kundereisen. Vi vinner priser hvert år for beste nettbutikk innenfor vår kategori. Selv om vi er ydmyke og stolte, så er vi samtidig ikke alltid så overrasket når vi ser hvordan folka våre står på hver dag. Alt gir mening til slutt:)
Vi forsøker også å ta de viktige pausene gjennom dagen, og det var ingen tvil om at vi skulle bygge klatrevegg når vi tegnet de nye kontorlokalene våre som vi nylig har flyttet inn i.